Folytatás.....

2010.01.23. 18:38

Eltelt egy újabb hét írás nélkül.....trehány volnék? Megeshet, vagy csak egyszerűen az elmúlt egy hétben nem sokszor voltam igazán "magamnál". Hétfőn újabb vizsgára mentem geometriából, amit igen hosszú várakozás után lett eredménye. Ennek hatására még ha nem is vagyok kifejezetten ideges fajta, a vizsga és az eredményhirdetés között elég idegbetegnek éreztem magam. Sajnos Stand-Up-nak és a lányoknak nem sikerült.... valahogy én sem örültem neki olyan kicsattanóan mint azt előtte gondoltam volna. Sajátos együttérzés?? Lehet. A lényeg hogy ahogy a többiek le voltak lombozva úgy én is rossz kedvvel tekintettem a hét napjaira. Valahogy nem volt semmihez se kedvem.....de persze a semmittevéshez sem volt kedvem. Unalmamat a megnövekedett szabadidőm miatt a gép előtt, kártyázással és némi főzéssel próbáltam agyonütni. Több-kevesebb sikerrel sikerült is.
Szerda este egy kis sörözésre sikerült invitálni a csapatot. Ez mondjuk kifejezetten tetszett. Eddig Stand-uppal és a lányokkal nem sűrűn kocsmáztunk együtt....bár ebben az esetben csak egy sörről volt szó. Mielőtt kimentünk volna Dreher-be Stand-uppal pont azon tanakodtunk vajon megismernek e még a pultosok - hiszen korábban elég gyakran jártam arrafele Ajje és Axl társaságában. Mikor a pulthoz léptünk csak a "szokásos" kérdést kaptam:) A lányo és Stand-up egy sör után haza lépett, ellenben mi Dinivel maradtunk még egy kicsit Intiékkel.
Csütörtökön haza araszoltam a szálingózó hóesésben. Szerencsére járt a MÁV, bár a helyválasztásban kevésbé voltam szerencsés......a szomszédos négyesben ült 3 középiskolás csaj, akiknek az IQ-ja erősen komolyan konvergált a nullához. Amennyit hallottam elvétve beszélgetésükből, a fő téma az volt hogy hogyan mondjuk más szóval a káromkodásainkat..... Néha már kínomban felsírtam volna. Szerencsére félúton leszáltak... Tegnapra virradólag sikerült kialudnom magam......megint délben pattant ki a szemem. Délután némi házimunka é lötyögés után a haverok elhívtak egy kis sörözésre. El is mentünk az Andersenbe...tetszetős kis hely volt, jó árakkal. Nekem elnyerte a tetszésemet. Éjfélre természetesen hazakerültem, hiszen Neptunon felakartam venni a tantárgyaimat, illetve mert már fáradt is voltam. Naná hogy még most sem tudok felvenni semilyen tantárgyat.. no comment

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr511695907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása