Még gondolkodom.......

2010.04.13. 02:42

Újabb hét telt el. Lassan már kezdem elfeledni hogy az idő hogy múlik. Mennek egymás után az órák, napok, hetek. Csak azon kapom magam hogy újra kedd, újra péntek....... Mindig csak az tűnik föl hogy "hosszú" idő telt el az előző bejegyzés óta. Azonban ez az idő hetekben mérhető. Idővel talán jobban meg foglyuk becsülni a drága időt, de most csak hagyjuk peregni. Aztán rájövünk hogy vissza már nem forgathatjuk és ami elszált az csak emlékek képében tud tovább élni.

Az eltelt egyhétben jobbára szokás szerint tengtem s lengtem a napok sodrában. Nagyjából a semmi volt az amit "csináltam". A hétvégén is tanulni szándékoztam......nem jött be. Konkrétan semennyire. És ez így nagyon nem jó, a héten komolyan változtatni kéne rajta, mert már kevesebb mint egy hetünk van a következő zh turnusig....és bele kell húzni. Legalább leadandó nincs annyi, "csak a szokásosak". Geod, mecha.........

Talán a mai nap volt a legeseménydúsabb. Délután megkaptuk a gyűrűket....Végre elkészültek. Aztán este összeült a csapat hogy megbeszélje a jövő évi bALEK hetet.
Azonban hogy legyen is valami üröm az örömben, szembesülhettem vele hogy újabb vakvágányra futottam.... De most nem akarom hagyni magam, nem akarom és nem is fogom ennyiben hagyni. Küzdeni akarok és fogok is.....Elhatároztam!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr491916604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása