Újabb éjszakázás

2010.03.24. 02:53

Újabb forgolódással teli este. Ilyenkor legalább megjön az ihletem az íráshoz... Hallgatom ahogy szinte egyként lélegzik az egész koli. Mindenki alszik....majdnem mindenki, most találkoztam Ben-Joe-val a folyosón míg bagóztam. Ő is pót zhra próbál készülni, ahogy én tettem azt délután illetve este, bár gyanítom több sikerrel teszi ezt mint én. Suli után Stand-Uppal megcsináltuk a tömbrajzot geodra, de a végén már kezdtem teljesen beleőrülni. Utána a geod tanulás méginkább nem ment. Már-már tébolyultságot éreztem magamban, sehogy sem tudtam erőt venni magamon hogy tanulásra bírjam magam. Egyszerűen semmi nem ment a fejembe. Majd reggel felkelek és délelőtt míg itthon vagyok addig benyalom amit tudok, aztán meglátjuk. Jelenleg totál esélytelennek érzem magam, ami nem sok bizakodással tölt el. Konkrétan semmivel sem. Bízok a délelőtt és a friss elme alkotta páros hatalmában....

Szerző: Gyapjas

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem zh

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr531864161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása