Két hét

2010.03.15. 15:50

Nagyon eltűntem innen is. Kerek két hete nem jártam itt, valahogy nem is nagyon tűnt föl..... Volt elég dolgom, bár ez nem ad kibúvót a dolog alól, hiszen álltalában esténként írtam eddig mindig.

Az eltelt két hét főképp az egyetemről szólt. A múlt héten 3 zh megírásának élvezetével lettünk gazdagabbak. Ha jól sejtem egyik sem sikerült....... Bár csak a geodéziáról tudom ezt biztosan elmondani. Apropó geodézia, az elmúlt két hét gyakorlatai után elmondhatom hogy mr tudok pontraállni és kitűzési vázlatnak megfelelően mérni. Tudom ezek csak alapdolgok a geodéziában, de valahogy így is jó elmondani.

Azonban lehet tegnap nem kellett volna Joye-t faggatnom. Azt hiszem rossz lóra tettem, mikor beszélgettem vele. Majd csak megemésztem valahogy.... Eddig nem egyszer sikerült, és végsősoron nem is tudok már mást csinálni. Talán erre mondható hogy ez az élet rendje.?

Szerző: Gyapjas

Szólj hozzá!

Címkék: bp egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr511841495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása