Délután

2010.01.09. 00:34

Tegnep nem volt már erőm írni, ezért lustaságomból egy napot toltam. Ahogy szerdán későn eldőltünk és feilmeztünk, merthogy Cuk'bát is megfertőztem az esti filmezés kényelmével. Nos 4kor kikapcsoltam a gépet, de annyi mindenen zakatolt az agyam, hogy fél ötkor útba kellett ejtenem a lépcsőházat hogy megetessem Sebastiant. Aztán visszafeküdtem a vackomba, de reggel 6ig nem jött álom a szememre. Kicsit fáradtan és bódult állapotban kapott el a 6ra felhúzott ébresztés. Még fél 7ig fetrengtem mert egyszerűen kedvem nem volt felkelni. Aztán mégis megtettem. Szokásos algoritmusokon túlesve, benéztem Axl-ékhez, és felkínáltam neki a kora reggeli kelés örömére egy kávét. Megint kimentünk a lépcsőházba és füstöltünk egyet, majd visszamentem a szobába és nekiültem tanulni. Kilencig elég jól ment. Közben Stand-Up hazalépett bár csóri valahol elhagyta a Geom jegyzetét. Negyed 10 magasságában elindultam a suliba hogy résztvegyek első matek vizsgámon. Elég furán ment. Lévén hogy 1 minimumot egyáltalán nem tudtam a másikat meg hát, elég furán írtam le, pedig utóbbit a vizsga előtt 10 percen át toltam a fejembe......nem ment bele:( Aztán a feladatokat meg szerintem egész jól megcsináltam, ugyhogy lehet meglett volna mégis elsőre ha tudom azt a fránya minimummot. Matek után visszacsattogtam a koliba és összecihelődtem, majd szépen leléptem haza. A pályaudvaron találkoztam Szaxistával, akivel így végigdumáltam a vonatutat. Sötétedésre szépen haza is értem, aztán vettem egy 180 fokos fordulatot és elmentem elintézni a külső vinyót Pocóhoz. Sikerült beszereznem az edigitalosoktól olyat amit már régen kinéztem. Remélem jó tartós lesz.
Ma egy picit elaludtam, nem sokat, csak egy picit...........fél 2 kor keltem fel. Főztem egy kávét és nekiálltam tanulni a Geom-ot mert hétfőn meg abból vizsgázom és nem akarok elcsúszni vele. A délután nagyrészét ennek megfelelően töltöttem, hiszen a szakadó esőben nagyon nem volt kedvem kimenni sétálni, pedig jól esett volna. Mindegy. Lassan bevágom a szunyát, de előtte még megnézek valami filmet..... A szokás hatalma!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr71658150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása