Képzelj ide valamit!

2010.02.02. 23:01

Újabb napok teltek el, és még mindig tunya vagyok írni. Bár hozzá kell tenni, nem sok minden történik a B107 háza táján. Pénteken az este egész jól alakult, ámbár olyan heringezés volt hogy nem ártott volna egy konzervbontó a zsebbe. Már tudjuk milyen sprotninak lenni négy fal és sokad magunk társaságában. Szimpatikus volt a hely azon oknál fogva hogy nem voltak nagyon a pesti szórakozóhelyeken rendre megjelenő tahó csordák. Itt is volt egy-két intelektuel, akinek nem volt gyerekszobája, de alapjában véve korunkbeli - esetenként - normális arcok voltak lent. Az este "negatív" mélypontja volt mikor kiderül hogy Pocahontas kabátja nincs a ruhatárban. Lévén hogy valaki kikérte és mivel nem volt az övé ezért lerakta egy halom ruha közé a ruhatár mellé, ami valljuk be nem vall sok észre.....
Szombat a másnaposség és a szunyálás jegyében telt, mindenki csak tengett-lengett miközben vakarózott. Gyűjtötte mindenki az erőt a következő napra...akarom mondani estére. Vasárnap nem csak a hét, hanem a "téli vakáció" utolsó napjára ébredhettünk. Bár erősen kétlem hogy akkor kelt a nap mint amikor én. Akkor igen csak későn virradt volna meg...... Napközben a szokásos vegetálás jellemezte a koliban egyre sűrüsödő "embertömeget". Este eme kolosszális tömeg kilátogatott a vadiba. Gyakorlatilag csak geosok voltak a klimóban a pultost és a nagydarab "inast" leszámítva. Természetesen tudtára adtam az embereknek hogy megjöttem. Erre egy pohár személyében találtam meg a megfelelő eszközt, ami darabokra tört a földön... A szokásaimhoz képest elég korán leléptem Cuk'bá, Stand-Up és a lányok társaságában. Útközben irányt váltottunk a fiúkkal a gyomrunknak engedelmeskedve....úti célunk a McDrive volt. A kis kirándulás okozta fagyások  kíséretében visszatértünk a Tesco-ba. Este még természetesen megvolt a szokásos filmezés. A műsoron ezúttal az Ameddig a lábam bírja c. film volt. Elég mélyreható volt, bár olvastam a film történetéhez hasonló könyvet, ez is egy hasonlóan "átélhető élményt" ad a nézőnek.
Hétfőn átestünk a tűzkeresztségen ami a második félévet illeti. Szerencsére csak 5 órával indítottuk a hetet illetve ehez a "luxushoz" jött még az hogy 10 re kellett bemenni. Azt hiszem szeretni fogom ebben a félévben a hétfőt. Ellenben a mai nap a 8 órájával már kicsit húzós..... Apropó mai nap! Nem volt egy sétagalopp, az biztos. Reggel olyan cudarul keltem mintha agyonvertek volna....suliban megjött a torokfájás, illetve később a vállfájás, ami körülbelül felért azzal mintha kalapácsokkal egyengetném a bal vállizületemet, ráadásul a nap előrehaladtával egyre gyöngének éreztem magam.....fantasztikus. De tényleg! Ha holnap is úgy kelek mintha beleszartak volna a számba és még a zergék is agyontiportak, akkor tuti hogy meha előadás helyett a dokihoz megyek. Gyakorlatom úgyis csak déltől van háromig. Arról azért nem akarok lemaradni, hiszen azt pótolni kell, és inkább holnap szédölgök 3 órát és pihenek másfélnapot csütörtökkel bezárólag, mint hogy csütörtökön kelljen geodra mennem. Cuk'bá-t is lehet sikerült befertőznöm:( bár nem állt szándékomban. Hiszen ma jött ki rajtam és nem szokásom a közösen használt cuccokat lustán elmosogatni, ezért gyanítom nem én vagyok a gonosz vírusgazda.... A gyógyulás érdekében asszem még nyomunk egy lanparty-t a srácokkal, meg lehet filmezek megint egy kicsit...de csak okosan!..
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr701724216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása