Italy

2010.07.04. 16:37

Hazaértem. Ha az egészet nézem furcsa volt néhol. A hét első felében jól éreztem magam, lenyeltem valahogy a keserű tablettát: haverok, cigi, nyugalom...nulla. Egy idejig mindenki elviseli a külső problémákat/sérelmeket. De egy idő után ellenben elgurul a gygyszer. Jó messze. És az ember már belefolyik a számára korábban oly nyomasztó, és ellenzett közegbe. Be száll a buliba. Ez velem is szép lassan megtörtént a héten.
Körülbelül keddig bírtam a strapát, utána szakadt el a cérna valamin, és utána már én is csak azt éreztem hogy mindenen hisztiznék a másikkal..... mert néha a körülöttem lévők ez csinálták...nap mint nap. A "jó" példa pedig mint tudjuk ragadós. Ettől az idegrendszeri defekttől eltekintve jó volt a nyaralás. Kaptam a lábam alá hőn áhitott hegyet, és természetet. Mellé városnézés volt a menü. Ezek között volt néhány mondhatni újjászületett város. Ilyen volt Venzone és Gemona melyeket a '76-os földrengések szinte teljesen megsemmisítettek. Utóbbi városban találtunk is egy tárlatot az akkor készült képekről. Mintha egy háború söpört volna végig a városon.
Hétfőn hegyi túra volt betervezve. Lanofkával mentünk föl 1700m-ig majd ott rövid tanakodás után én egy további hegy megmászását szerettem volna, inmár gyalogszerrel. Bár ebből a csapatnak nem minden tagja kért, ezért maradt csak anyu. A csúcs 2100m-en volt. Fárasztó volt, de jó érzés volt újra hegyetmászni......mint réges-régen. Fele annyira bírtam most a kiképzést, vagy még anyira sem. A lefele menetet pedig a térdeim nemtetszését váltotta ki. De valamit valamiért ugye...évközben hegyre akartam menni, most megkaptam! A menetelés közben viszont folyamatosan fotóztam. Számomra túl szép volt a táj.
 És még látogatónk is akadt.





































Most...úgy...ennyit. Nincs kedvem folytatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr332129001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása