Reneszánsz

2010.02.22. 22:04

Úgy döntöttem a héten kicsit újító szellemben fogok tevékenykedni. Ez nem merült ki sokban, pusztán annyiban hogy a tanulás terén elkezdek korán felkészülni a zh-ra. Jövőhéten már írunk is fizikából. Utána geod és meha, majd a dékáni szünet után pedig matek. Nem lesz egyszerű, de úgy aránylag jól el van osztva. Fizika valszeg könnyű lesz, legalábbis az eddig látottak alapján nem számítok igazán nehéz feladatokra, ellenben geodtól tartok egy kicsit. Matektól meg méginkább.....
A másik újító gondolatom az volt hogy a mai naptól rendszeresen eljárok futni. Nem ártana némi kondíciót szereznem, mert eléggé eltunyultam az elmúlt fél-egy év során, amióta nincs nagyon sportolási lehetőségem. A mai "próbálkozásom" fél óra hosszúra sikeredett. Elfutottam a közeli horgásztavakhoz, meg vissza. A tavaknál tartottam egy rövid pihenőt. A pihenő alatt a naplementét bámulva kicsit dejá vu-m támadt, kicsit olyan volt a hely fílingje mint Pécs mellett a malomvölgyi-tó. Már-már kezdtem belemélyedni a régi emlékekbe, aztán eszembe jutott hogy miért jártam erre. Most már tudom ha egy kis magáynos-gondolkodásra van kedvem akkor hova kell mennem. Szerintem mindenkinek van egy ilyen kis "dugi" helye. Mint a kisgyerekeknek a szekrény mélye vagy a kuckó legmélye. Szép volt, jó volt. De holnap újra kedd, és újra 8 órás taposómalom. Nincs hozzá kedvem. Tudom, ez már nem fog változni, de unalmas és fárasztó, mert oda vagyok láncolva a padhoz. Pedig kint már kezd végre szép idő lenni....

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr411782429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása