Lapos...

2010.02.10. 22:53

Vasárnap miután megállapítottam hogy sérvet fogok kapni mire leérek pestről a koliba, útnak indultam. Sérvet ugyan nem kaptam, de rendesen kifulladtam mire leértem. Nem csoda hiszen az muterban kezd kialakulni a nagyi reflex! Vagyis mindenki bélpoklos és egy volvo homlokrakodó teherbírását is képes meghazuttolni. Ennek szellemében annyi kaját hoztam hogy a szokásos vasárnapi bevásárlást nagyon occón megúsztam.....
Hétfőn megint kegyetlenül fáradtan ébredtem, de átevickéltem a napot. Aztán megpróbáltam lelkiekben felkészülni a keddi 8 óra tömör gyönyörre. Nem sikerült. A keddi napot valami betegesen hosszúnak éreztem. Mintha valami kényszermunkatáborban húztam volna le 10 évet. Nem elég hogy reggel vilégom nem volt, még a geom dolgozatomat is elbasztam. Ennek következtében az utolsó 4 óra már nagyon hosszúnak tűnt. Teljesen meghaltam....bizony, ilyet is tudok:)
Ma már odáig jutottam hogy majdnem elaludtam reggel. Stand-Up vert fel fél 8 kor hogy megyek-e. Gondoltam benézek mehára, lévén hogy katalógust ígért a tanerő, melyet be is tartott. Azonban a reggeli fáradtságot nem tudtam legyőzni, így majdnem bealudtam óra végére. Ellenben geod teljesen felvillanyozott, és érdekes volt. Stand-up-pal haza értünk délre, majd ebéd közben megvitattuk a délutáni teendőket. Én szokás szerint deszundítottam ezért igen későn indultam neki a dolgaimnak.....mely kimerült annyiban hogy elcammogtam a postáig.

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr781748043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása