Igazolt hiányzás

2010.01.16. 00:47

Az utolsó bejegyzésem óta eltelt nem egész 6 nap alatt sokminden történt, meg sokiminden történhetett volna. Kezdve ott hogy vasárnap a felkészülést sikerült komolyan venni és elég sokáig nyúztam is magam, de végül este 10 fele beadtam a derekam és fölhagytam vele. Másnap mikor elmentünk vizsgázni kicsit keserű szájízzel olvastam végig a minimumokat, mert az első számomra nevetségesen nehéznek míg a második nevetségesen könnyűnek találtatott. Ennek fényében a vizsga nem sikerült. Délután újra neki álltam a matek minimumok beseggelésének. Este Stand-Upnak és Csendeskének köszönhetően családias hangulatban töltöttem a vacsorát. Apropó vacsora.....nos igen, az a vacsora elég fura színek kavalkádjában készült. A lidl-is virsli vize ugyanis halványan felvett némi zöld és barna színt az árnyalatai közé...étvágygerjesztő volt. Kedden a hétre jellemző algoritmus folytatódott. Tanulás, evés,tanulás,szükségletek,tanulás,evés,tanulás,szükségéletek,szükségletek,........ Eljött a szerda! Hát nem így képzeltem a vizsga előtti utolsó napomat..... Reggel a fúró iszonyatos vernyogására ébredtem...reggel 8kor!!! Aztán mikor lefürödtem és felöltöztem, tudatosult bennem hogy valami nincs velem rendben és orvoshoz kell mennem, így felvertem Ajje-t hogy legyen olyan kedves és kísérjen be a korházba, ahova természetesen beutaló kellett, ezért átvágtattunk a város másik vége felé lévő egészségügyi létesítménybe ahol a doki 1 perc alatt lediagnosztizálta peoblémámat, amire kaptam gyógyszert és azóta is gyógyulok...jóértelemben. A vacsora megint csak társasági életmódra sarkalt lévén hogy Stand-Uppal melegszendót varázsoltunk és erre vevők voltak a lányok is. Nem is bántam ezeket a családias eseményeket, mert amúgymeg egész nap be voltam zárkózva a vackomba így elég magányos életet éltem. Csütörtökön természetesen elaludtam az időt, így reggel nem keltem fel hogy tanuljak még, hanem aludtam inkább 8:45-ig és így mnetem vizsgázni. Hát a vizsga nem volt semmi...... mikor beadtam a lapot, teljesen meg voltam győződve hogy bukta de legalább a minimumokat biztosra tudtam. Mikor délután bementem az eredményekért CsZ egy feladatot tolt az orrom elé, amit némi habozás és gondolkodás után megoldottam neki így meglett a matekvizsgám!!!! Stand-up eredményét is elkértem akit meg telefonon értem el, és hallhattam amint a buszvégen örjöng örömében. Koli fele menet vettem két sört és megittuk őket az ősökkel a nagy eredményre:) Utána cuccoltam haza, hogy amint hazaértem aludjak 3 órát és 9kor térhessek magamhoz. Mára virradólag délután 2 kor keltem fel így abszolút nem volt tevékeny a napom.....mondhatni naplopó voltam. Ezen holnaptól/vagyis mától változtatni kell, ha hétfőn geometriából át akarok menni!!!!....

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr311675997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása