Ta-ta-ta-tanulás

2010.01.10. 13:50

Tegnap a maihoz nagyon hasonló állapotban keltem. Délután 1 óra, ebédidő..... És cefettül nyúzottan. A gyors ebéd után úgydöntöttem lelépek, mert nem volt már kedvem otthon maradni. Valahogy nem volt jó, unatkoztam, meg egyszerűen menekülni támadt kedvem. Így 3kor vonatra száltam és elindultam. Este a szokásos bevásárlás után tanulásnak adtam a fejem. Tanulás közben azonban LL-től bíztató híreket kaptam a vizsga nehézségét illetően. Ennek tükrében komolyan bizakodom a jó eredményben. Két minimummot meg egy feladatot 100%-ra csak össze tudok kapálni. Bár inkább tanulok természetesen, nem akarok kockáztatni. A héten még matekra is elmegyek valószínüleg és jól jönne előtte a sikerélmény. Este nyomtunk egy szokásos kocka party-t a srácokkal. Sigidivel elcsépeltünk mindenkit. Aztán még ledőltem filmezni. Megnéztem a Háborús fenecad című alkotást. Nem volt a film egy kasszasiker, de nekem tetszett. Akit érdekel nézze meg, szintén jó lélektani film, mint a Napola. Mondjuk mást akartam volna megnézni, de azt meg nem tudtam sehonnan letölteni. Ugyanis nagyon érdekelne az Út a vadonba című film, de este sehonnan nem tudtam lehúzni:( Na elég a csevejből, neki kéne ndulni a geometriának!

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr691661082

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: site details 2018.08.08. 21:55:06

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása