Kérdésre-kérdés...

2010.03.01. 18:04

Cogito, ergo sum.....Gondolkodom, tehát vagyok. Ellenben néha úgy érzem csak egy fekete lyuk van a fejemben, mely mindent elnyel. Jobb lenne ha inkább a világegyetemhez hasonlóan tágulna a fejem, és "elférne" benne minden.
Talán most van az első olyan pillanat hogy nem tudom már tényleg megmondani hogy mibe miért vágtam bele. Miért keltem fel reggel, hogy miért jelentkeztem a GEO-ra, hogy miért jutottam oda ahol vagyok. Miért költöztem pestre és miért nem maradtam Pécsen. Sok kérdés kavarog bennem, de a pillanatnyilag fontos dolgok mostanában csak úgy elrepülnek felettem. Most is geometriáznom kéne,...... de valahogy szokás szerint semmisem akar tiszta lenni, ezért kedvem sincs hozzá nagyon. Majd Ajjét megkérem magyarázzon el pár feladatot újra. Ajje és Axl mellől is "úgy elkoptam" dreherbe járás tekintetében..... Majd remélem zh szezon után lesz elegendó időm mindenre. Elég idő, már most nincs nagyon mindenre időm,.....csak azt érzem hogy az is kurvára repül. Húz mint egy tetves meteor, amit sehogy se tudsz lefékezni. Még pár "évecske" ami így elrepül és már a darálóban leszünk mindannyian. Addig meg kapaszkodunk mindig mindenbe, hogy előbbre jussunk, és a szép élet reményével kecsegtetjük magunkat. De legalább míg a bilibe lógatjuk a kezünket, addig boldogan tekintünk a jövőbe...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr801800377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása