Eon Blue Apocalypse....

2010.01.07. 02:32

Negyed egykor virradt meg számomra a nap, és nem túl fitt állapotban ráadásul. Gyorsan észheztértem a gondolattól hogy csak egy napom maradt felkészülni a vizsgára. Ennek a nyomós oknak a tudatában áttanultam a napot. Este tízkor mikor már a szemem kifolyt az olvasástól, illetve a fejem lerobbant a sok magolástól....minimumokat csak így lehet tanulni, sajnos. Az egyhangúságot Cuk'bá Intéző és LL törte meg....lehívtak délután fél négykor az udvarra.....hófaszt építeni. Röpke 45 perc és már állt a pénisz! Mi meg átfagytunk és eláztunk. Az "építkezés" után folytattam a tanulást, közben némi táplálkozást beiktatva.
Este kicsit kiborult a bili, mikor valaki szólt hogy a pénisz igen impotensé vált, lévén hogy valaki feldöntötte a hómacival egyetemben, ellenben a kretén barom még le is hugyozta az egyik herét.....no comment. Gondolom a középsulisok voltak a szomszédból. Kicsit fegyelmezni kéne őket......póráz,gumibot,sokkoló! Napközben míg tanultam, újra kezdtem hallgatni a régebben agyonhallgatott zenéimet... azt hiszem újra rákaptam a Toolra. Este egy kis lazítás aztán most itt óülök és készülök hogy még egy filmet lenyomok. Nem tudok nagyon aludni.......
 

Szerző: Gyapjas

Szólj hozzá!

Címkék: vizsga

A bejegyzés trackback címe:

https://szentencia.blog.hu/api/trackback/id/tr951653214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása